May 14, 2012 - England    8 Comments

[Picture Time IV] London II and III

Woohoo. It’s been a Western union customer service while since the last picture update. Since then I’ve visited London twice! The first time, I explored the city all by myself for a whole day. The second time, I went with three friends for an extended weekend. We stayed at the “apple” guest house near Heathrow Airport, experienced the London night life, went to Hillsong church, spent hours and hours in the London tube and legendary buses and visited a really neat museum about brands in Notting Hill. Here are some of the shots.

EXTRA CREDIT for the contest: Tell me your favorite shot in the comments and you’ll receive 5 points just like that!

PS. I also had great fun doing my “funny face project” in London. Results can be found here.

8 Comments

  • “London night Life” -”life” doesn’t need to be capitalized. :)

    I love all of the pictures, but the 5th one is my favorite. The colors are great!

  • I like the M&M’s the most! Isn’t this shop amazing???!!! =) I felt like in seventh heaven ( another CPE idiom!) in there! And I love the colours! =)
    Question: Was it raining? =) It looks pretty gloomy!

    • it was raining most of the time, and with that making a great point being England’s capital ;)

  • …habe mich für Nr. 38/51 entschieden. Sieht wirklich gut aus, wie da mit den Löwen knurrst………..erinnert mich an …..lassen wir das. So oder so: Tolle Bilder.

  • Number 10/51…London Bridge! It says everything! (and it gives me 5 CP… :P )

    • it sure does xD

  • Hmmmm, dieses Mal fällt das Einschränken auf ein Bild besonders schwer. Abgesehen davon, dass Du mir natürlich als Lion King gefällst, finde ich auch das Bild mit der BigBen Spiegelung super. Aber ich glaube ich entscheide mich einmal mehr für Menschen – den Randständigen aus dem Bus (Bahn??)!

    Und dann bin ich nicht sicher ob man wirklich “since then” für seit damals schreibt. Tönt irgendwie komisch, so sehr nach deutsch. Aber wie gesagt: Du sprichst wesentlich besser englisch als ich :-D

    UND: ich will mal eine Führung von Dir durch London!!!! Was Du übrigens unbedingt noch machen solltest: das Tate Museum (wurde von Herzog und DeMeuron gebaut :-D ) http://www.tate.org.uk/

    • Das Bild hab ich in der u-bahn gemacht. Es war sehr interessant zu sehen, wie er sein Geld in seinen kleidern Versteck hat. Aber ich habe mich nicht getraut davon eine nah Aufnahme zu machen ;) Ich war schon zufrieden, dass es ihn nicht störte wenn ich so ein Foto mache…

      Ich glaube Since Then existiert ;) und ja das Tate Musuem könnte ich bei meinem 4 Besuch in London machen… xD Mal sehen ob die Schule noch mals einen Trip nach London mach in der Zeit in der ich noch hier bin…

Got anything to say, found a mistake? Go ahead and leave a comment!